لولی وش

 

 

 

 

بیا بگشای در بگشای دل تنگم

 

 

 

 



در راه خویش ایثا باید کرد نه انجام وظیفه
بالاخره توانستم با خیال راحت پشت کامپیوترم بنشینم،هد فون را در گوشم بگذارم وانگشتانم را با کلید های کیبورد آشنا کنم.امروز جمعه 10مهر است.نیمه شعبان هم هست.این عید را به همه تبریک می گم!دیروز به یکی از این میهمانی های امام زمان دعوت شده بودم.خانمی با هنرمندی بسیار دف می زد وجمعی دیگر با او دست می زدند و می خواندند!...گرچه این گونه مراسم ها در نظرم خیلی جالب نیست ولی یک لحظه به صداقت تمام کسانی که انجا از ته دل مهدی مهدی می گفتند ،غبطه خوردم....من کجای این دنیای اعتقادات ایستاده ام؟نه این انتظار سنتی و مرسوم را قبول دارم نه آنقدرفلسفه خاصی در نظرم است که این قضیه را از دید دیگری نگاه کنم!!!...این روزها این دغدغه ها آنقدر غرقم می کند که اگر مراقب خود نباشم ساعتی می گذرد و من خیره به زمین روبرویم می مانم!
زهرا و الهام آمدند.خانه دوباره رنگ و بوی خانه گرفته!من گوشه حال را برای اتاق دلتنگی هایم انتخاب کردم.حالا به جای یک پنجره به آسمان دو پنجره به آسمانم گشوده اند.آیدا و شاملو هم همیشه مرا نگاه می کنند!.یک هفته تمام در دانشگاه درگیر نمایشگاه کتاب بودیم.آنقدر خاطره های قشنگ از بچه ها دارم که فکر می کنم ده ها وب لاگ را هم بشود با آن آپدیت کرد.در گروهی که الان با آنها کار می کنم ،همه تیپ آدمی هست.متفکر،متعهد،آدم های جوگیر،با مسوولیت ،بی مسوولیت،یکی به فرهنگ می اندیشد،یکی سنگ سیاست به سینه می زند،یکی فلسفه می بافد،یکی احساسی عمل می کند ،یکی خدای منطق است...خلاصه این تنوع شخصیتی که دور و اطرافم هستند مرا به هوس نوشتن یک داستان از همه آنها وا می دارد...گرچه خود را سانسور می کنم که "نه الان زمان نوشتن نیست...باید اول خوب مطالعه کنی"...
سال آخر را خیلی درگیر شروع کردم ،همین الان مورد اعتراض هم خانه ای هایم هستم که اصلا تورا نمی بینیم.آنها نمی دانند که من ساعتهای زیادی در این خانه در تنهایی راه رفته ام به روزهای آینده ام فکر کرده ام.آنها نمی دانند که اگرمن امروز در انجمن هستم فقط فقط برای رسیدن به پاسخ چراهای درد آلود وجودم است که هیچ کس پشت این نقابی که به صورتم زده ام،نمی تواند آنها را ببیند!
راستی این لینک جدید که در وب لاگم گذاشته ام آدرس بلاگ روزنامه دانشگاهمان است!یکی از قویترین کارهای مطبوعاتی دانشجویی!حتما بخوانیدش.

!برهر آنچه که دلخواه من است حمله نمی برم،خود را به تمامی بر آن می افکنم
در پناه دوست

 

 

 

لولی وشانه
اینجا منتظرم

بامداد
دنیای گمشده
سورئالیست
دفتر خط خطی



آنانکه به من می آموزند

روز از نو
دکتر شریعتی
نیمایوشیج
احمد شاملو
مهدی اخوان ثالث
فروغ فرخزاد
سهراب سپهری
سخن
مشاهیر
خوابگرد

از مملکت چه خبر؟

روزنامه شرق
زنان ایران
خبرنامه گویا
بهنود دیگر

  Free Site Counters
Free Site Counters

 
Design by