لولی وش

 

 

 

 

بیا بگشای در بگشای دل تنگم

 

 

 

 



اینجا مشهد است ساعت5:30 صبح
اگر در شبانه روز گذشته فقط6 ساعت خوابیده باشی والان در سحرگاه روز بعد باشی که می توانی طلوع خورشید را ازپنجره اتاقت نگاه کنی،چه حسی بهت دست می دهد؟
اگر درست روز قبل به همه چیز شک کنی و فکر کنی داری اشتباه گام بر می داری ولی ساعت 5 صبح روز بعد دسترنج یک هفته تلاشت را دریک فایل پی دی اف ببینی ،فکر می کنی تو کدوم آسمان خدا باید پروازکنی؟
امروز روزنامه من در آمد.روزاز نوسردبیر یکشنبه!
همه کارها را از قبل کرده بودم. تنهای تنها! ولی از دیروز ساعت 4 بعد از ظهر یا پای کامپیوتر هستم یا دارم ترجمه می کنم.به شدت هم با همه خستگی ها و بغض هایم مبارزه کرده ام.
فقط می توانم بگم سومین سحر ماه رمضان سال 83 برای من فراموش شدنی نیست!
سیستم وب لاگ روزنامه هنوز دردست تعمیر است وگرنه می توانستید همین امروز روزنامه لولی وش را بخوانید!
آقا این مسئله را هم حل کنید آدمی در شرایط من وقتی این وقت صبح داره ابی گوش می دهد ،باید به کدامین تیمارستان برایش زنگ زد؟؟؟
تحمل کن عزیز دل شکسته
تحمل کن به پای شمع خاموش
تحمل کن کنار گریه ی من
به یاد دلخوشی های فراموش
جهان کوچک من از توزیباست
هنوز از عطر لبخند تو سرمست
واسه تکرار اسم ساده ی توست
صدایی از من عاشق اگر هست
منو نسپار به فصل رفته ی عشق
نذار کم شم من از آینده تو
به من فرصت بده گم شم دوباره
توی آغوش بخشاینده ی تو
به من فرصت بده برگردم از من
به تو برگردم و یار تو باشم
به من فرصت بده باز از سر نو
دچار تو گرفتار تو باشم
درپناه دوست

 

 

 

لولی وشانه
اینجا منتظرم

بامداد
دنیای گمشده
سورئالیست
دفتر خط خطی



آنانکه به من می آموزند

روز از نو
دکتر شریعتی
نیمایوشیج
احمد شاملو
مهدی اخوان ثالث
فروغ فرخزاد
سهراب سپهری
سخن
مشاهیر
خوابگرد

از مملکت چه خبر؟

روزنامه شرق
زنان ایران
خبرنامه گویا
بهنود دیگر

  Free Site Counters
Free Site Counters

 
Design by