لولی وش

 

 

 

 

بیا بگشای در بگشای دل تنگم

 

 

 

 



چرا وب لاگ می نویسم؟


وقتی موضوع مسابقه سایت بی بی سی را خواندم ،بی اختیار دستم به سوی کلید های کیبورد رفت و همه احساساتی که از نوشتن وب لاگ در این سه ماه به من دست می داد ،را نوشتم!بعد هم برای سایت میل کردم نه این خاطر که در مسابقه شرکت کنم،شاید واقعا برای اینکه احساس واقعی درونیم بود و دوست داشتم همه همکاران اینترنتی خود را در این حس شریک کنم. وقتی اسمم را درلیست شرکت کنندگان مسابقه دیدم ،ازشادی شنیده شدن حرفهایم ،خوشبختی شگرفی را در درون خود حس کردم.

به تمام دوستان جدیدم که به خانه ام سر می زنند،سلام می کنم...حالا به آن متن می خواهم قطعه ای از شعر" درآستانه" احمد شاملو را نیز اضافه کنم:

چرا وب لاگ می نویسم؟
وب لاگ می نویسم که در این خفن هوای گمشده فضا قدرت نفس کشیدن داشته باشم!
وب لاگ می نویسم تا آنجا که پرپر شدن رویاهای یک جوان را در پیش چشمان پر آرزوی خود می بینم ،نغمه هم دردی ام را ترانه ای کنم برای گوشهایی که به سکوت فاصله ها خو گرفته اند،گرچه می دانم رویاهای آن جوان بازگشتنی نیست!
وب لاگ می نویسم تا درجامعه ای که مرا به جرم آگاهی ام به مسلخ تاریخ می برند، اندیشه ناامیدی بی سامانم نکند و فقط فقط حس کنم جایی هست که فریاد دادخواهی من گفته شود،گرچه پاسخی برای آن نمی یابم!
وب لاگ می نویسم که فریاد بزنم ،که گریه کنم،که بخندم!
اینها تمام چیزهایی ست که در ایران امروز از من گرفته اند!!!

من به هیات" ما" زاده شدم

به هیات پر شکوه انسان
تا در بهار گیاه به تماشای رنگین کمان پروانه بنشینم
غرور کوه را دریابم و هیبت دریا را بشنوم
تا شریطه ی خود را بشناسم وجهان را به قدر همت و فرصت خویش معنا دهم
در پناه دوست

 

 

 

لولی وشانه
اینجا منتظرم

بامداد
دنیای گمشده
سورئالیست
دفتر خط خطی



آنانکه به من می آموزند

روز از نو
دکتر شریعتی
نیمایوشیج
احمد شاملو
مهدی اخوان ثالث
فروغ فرخزاد
سهراب سپهری
سخن
مشاهیر
خوابگرد

از مملکت چه خبر؟

روزنامه شرق
زنان ایران
خبرنامه گویا
بهنود دیگر

  Free Site Counters
Free Site Counters

 
Design by