لولی وش

 

 

 

 

بیا بگشای در بگشای دل تنگم

 

 

 

 



لولی وش در انتظار یک رهایی است..
.
دو...
دلم از خیلی روزا با کسی نیست
تو دلم فریادو فریاد رسی نیست
شدم آن هرزه گیاهی که گل هاش
پر پر دستای خار و خسی نیست
ر...

بخاطر این غیبت طولانی متاسفم!رفته بودم تهران!بعد از دو ماه و نیم !همه خوب بودند.دنیا همون بوده و هست .
این یک هفته ای با خودم قرار گذاشته بودم به هیچی فکر نکنم و فقط در حال زندگی کنم.دغدغه لباس شب حنابندان و عروسی پسر دایی ام را داشته باشم،با دخترهای فامیل دوره بشینیم و از تازه عروس و جهازش و لباسش و مراسمش حرف بزنیم ،از روزگار برادرم بپرسم که عاشق نشدی ،قصد ازدواج نداری،به درددلهای خواهرم گوش بدم که آره شوهرم چقدر خوب است و چقدر از زندگی ام راضی ام_از اینکه او واقعا احساس خوشبختی می کند ،خوشحالم_مثل همیشه آرزوهای بزرگ پدر و مادرم که ما دوست داریم تو ادامه تحصیل بدهی و ...جای خالی هیچ کسی را هم در زندگی من حس نمی کنند!!!خلاصه مدتی در روزمرگی ها بودم .برایم خیلی خوب بود .داشتم تو مشهد از این همه فکر وخیال و دغدغه دچار خستگی روحی و افسردگی شده بودم!...منم که حساس!!!
می ...
دوست داشتم روز دانشجو را زودتر از این ها تبریک بگم ولی از همان روزی هم که برگشتم اصلا وقت پیدا نکردم.یار دبستانی من ر وزت مبارک!جاتون خالی رفتم دانشگاه تهران سخن روز روزنامه را آنجا نوشتم.امیدوارم قسمت شما بشه!
.روزنامه هم به روزهای اوج خودش رسیده وتوی جشنواره نشریات تجربی مشهد یه غرفه داشتیم .روزی که رفتم نمایشگاه با دیدن غرفه و بچه ها و استقبال و شگفت زدگی دیگران از روزنامه ،خیلی احساس خوشحالی کردم! انگار خستگی ها همه رفت ...زندگی رسم خوشایندی است....
فا...
فقط دو هفته دیگه من ادامه می دهم.شب یلدا آخرین کار م خواهد بود که احساس می کنم سنگین ترین کار فرهنگی ام در دانشگاه است.شب ها دیگه خواب آجیل و انار و آش و صدابردارو...می بینیم!این شب یلدای امسال ما هم مثل یک مسابقه شده .همه از دور نشستند و دارند من را با مسئول پارسال مقایسه می کنند.زحمتی که تو این راه می کشم یک طرف ،حرف و حدیث هایی هم راه افتاده یک طرف!!!هر وقت که خسته می شوم با این تنهائی همیشگی که کسی را یارای درک آن نیست به لحظه پایان می اندیشم ...اینکه بالاخره همه چی تمام می شود و من با کوله باری از تجربه به همه روزهای خوب و بد گذشته بدرود می گویم!...آی آن وقت دیگه اگر لولی وش را در دانشگاه پیدا کردید!!!
سل...
پاییز اعتراف عاشقانه های ماست
...ولی ما صداقت یک اعتراف عاشقانه را نداریم...
در پناه دوست

 

 

 

لولی وشانه
اینجا منتظرم

بامداد
دنیای گمشده
سورئالیست
دفتر خط خطی



آنانکه به من می آموزند

روز از نو
دکتر شریعتی
نیمایوشیج
احمد شاملو
مهدی اخوان ثالث
فروغ فرخزاد
سهراب سپهری
سخن
مشاهیر
خوابگرد

از مملکت چه خبر؟

روزنامه شرق
زنان ایران
خبرنامه گویا
بهنود دیگر

  Free Site Counters
Free Site Counters

 
Design by